top of page

Tingimused

1. Üldsätted

 

1.1. Käesolevad Soidra OÜ (edaspidi müüja) e-poe tingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad http://www.tailtrail.ee veebiaadressil olevat e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupa, sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).

1.2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid. Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral on prioriteetne müügileping.

1.3. Müüja säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu tingimused püsival andmekandjal. Müüja saadab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja müügilepingu tingimused, mida ostjal on võimalik salvestada ja taasesitada.

2. Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

 

2.1. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Aktsepteerimisega e-poes kinnitab tarbija, et ta on tingimustega tutvunud ja nõus tingimustega.

3. Vastutus ja vaidluste lahendamine

3.1. Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

3.2. Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.

3.3. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

3.4. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

3.5. E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada järgmiselt:
E-posti aadressile: info@tailtrail.ee;
Pretensiooni esitamisel tuleb ka kaup tagastada DPD pakiautomaati aadressil Lõokese tee 2, Keila-Joa, 76701 Harju maakond, +372 54520444 (Keila-Joa DPD).

3.6. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga, nõuda ostuhinna alandamist. Lepingust taganemist on õigus nõuda kui müüja on müügilepingut oluliselt rikkunud, sh juhul, kui: müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada; parandamine ebaõnnestub; müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud; kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

3.7. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

3.8. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
kauba normaalsest kulumisest (nt seadme aku kulumine); kauba ebaõigest (otstarbele mittevastavast) kasutamisest, hooldamisest (sh juhul, kui kaupa on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik) või kauba rikkumisest;
ostjale enne kauba ostmist müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;
välisteguritest. Välisteguriteks loetakse nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
3.9. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta ka juhul, kui seadme ja/või detaili seerianumber, toote mitteavamist tõendav kontrollkleebis või legaalset tarkvara tähistav kleebis on rikutud, vahetatud või eemaldatud.
3.10. Tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse lahendamiseks kohtuvälise lahendamise üksuse poole, milleks on Tarbijakaitse Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni poole on võimalik pöörduda vastava veebikeskkonna vahendusel.

 

4. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

 

Soidra OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

4.1. Ostjal tuleb e-poest ostu sooritamiseks sisestada selleks vajalikud järgmised andmed: nimi ja kontaktandmed (nt e-posti aadress, kontakttelefon jms); kauba ostjale kätte toimetamiseks vajalikud andmed (nt sobiv pakiautomaat, tarneaadress jms); makse teostamiseks vajalikud andmed (nt ostja poolt kasutatav pank jms).

4.2. Müüja säilitab ja töötleb järgmiseid ostja e-poe kasutamisega seotud andmeid:
Ostja poolt sisestatud andmed; ostja tellimustega (sh pooleli jäänud tellimustega seotud andmed (nt ostukorvi lisatud kauba andmed, makseandmed jms);
Müüja tagab ostja andmete sh isikuandmete (edaspidi andmed) kaitsmise ja töötlemise Üldtingimustes ettenähtud korras ja tingimustes ning privaatsusteates toodud viisil, eesmärkidel ja õiguslikel alustel kooskõlas õigusaktide ning heade äritavadega.

4.3. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest sätestatust on müüjal ostja nõusolekute õigus töödelda andmeid e-poe pakkumiseks ja ostja poolt kasutamise võimaldamiseks, müügilepingu täitmiseks, müüja õigustatud huvides (nt turunduslikul eesmärgil) või muul õiguslikul alusel. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekute õigus: saata ostjale e-poe teenuste kasutamiseks seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e-poe kasutajale turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisse loginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

4.4. Kui ostja on andnud müüjale nõusoleku pakkumiste saamiseks, kasutab müüja andmeid ka müüja teenuste ja kaupade kohta personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste ja teadete edastamiseks ostjale elektroonilisel teel

4.5. Ostjal on õigus võtta pakkumiste saamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või keelduda edasiste pakkumiste saamisest järgides talle saadetud pakkumises olevat juhist.

4.6. Ostja on kohustatud kasutama e-poodi turvaliselt ja vajaliku hoolsusega ning tagama, et rakendused ja seadmed (nt arvuti, nutitelefon, rakendus vms), mida ostja kasutab, on turvatud.

4.7. Ostja peab olema teadlik ja arvestama asjaoluga, et müüja ei saa tagada andmete turvalisust ega ole vastutatav juhul, kui andmed ei ole kaitstud tulenevalt ostja poolt kohustuste rikkumisest. Ostja vastutab sellisel juhul ise kõikide talle tekkida võivate tagajärgede eest.

5. Müügitingimused

Veebipoe www.tailtrail.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Soidra OÜ (registrikood 16574660), asukohaga Lossi 8, Keila-Joa, Harjumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti riiki.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: DPD pakiautomaat, ise kaubale järele tulemise võimalus.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul (eeltellimused).

bottom of page